مروری بر بهترین پرینترهای خانگی HP


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1402
بازدید : 3902
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پرینترهای اچ پی که یکی از برندهای پرطرفدار در بازار هستند کیفیت بسیار خوبی دارند و با توجه به مشخصاتی که دارند برای استفاده شخصی مناسب هستند. برخی از این چاپگرها برای استفاده در ادارات و موسسات مناسب هستند. چاپگرهای دیگر نیز برای استفاده در چاپخانه ها و دانشگاه ها مناسب هستند. در نهایت، تعدادی پرینتر HP برای استفاده خانگی مناسب هستند. در اینجا می خواهیم بهترین چاپگرهای خانگی برند HP را بررسی کنیم و ببینیم کدام مدل از این برند را می توان بهترین چاپگر خانگی دانست. قبل از انجام این کار، باید ویژگی ها و مشخصات یک چاپگر خانگی مناسب را بررسی کنیم. در زیر لیستی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی بر اساس نیاز و استفاده کاربر آورده شده است.

کدام چاپگر برای مصارف خانگی مناسب است؟

هنگام خرید و انتخاب بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی آوافرهنگ، باید به برخی ویژگی ها توجه کرد. ابتدا باید بین چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید یکی را انتخاب کنید. اگر نیازی به چاپ رنگی ندارید، بهتر است چاپگرهای سیاه و سفید را انتخاب کنید. اما از آنجایی که کاربران چاپگر خانگی اغلب از آن برای چاپ عکس استفاده می کنند، انتخاب چاپگر خانگی انتخاب بهتری است. برخی از چاپگرها به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند.

پرینترهای جوهرافشان معمولاً بیشترین استفاده را در بین بهترین چاپگرهای خانگی دارند. البته اگر نیاز به استفاده مداوم از آن دارید، این انتخاب بهتری است. اما اگر چاپگر خانگی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار نگیرد، چاپگرهای لیزری ممکن است انتخاب بهتری برای خرید و استفاده در منزل باشند. از طرفی چاپگر تک یا چند منظوره در نظر گرفته می شود. اگر به عملکردهای دیگری غیر از چاپ، مانند اسکن و فکس نیاز دارید، دستگاه All-in-one بهترین انتخاب برای استفاده خانگی است.

هنگام خرید بهترین چاپگرهای خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

البته خرید پیرنتر خانگی مانند خرید هر وسیله خانگی دیگری باید بر اساس یک سری دستورالعمل ها و اصول باشد. هنگام خرید و انتخاب بهترین چاپگر خانگی باید به نکات زیر توجه کنید:

چاپگر رنگی است یا سیاه و سفید؟

پرینتر لیزری است یا جوهرافشان؟

طول چاپگر مورد نظر چقدر است؟ از آنجایی که چاپگرهای خانگی دوام کمتری دارند، نمی توانند فشار بالا را تحمل کنند. بنابراین، شما باید به دنبال یک چاپگر خانگی بادوام تر باشید

قیمت مواد مصرفی چاپگر مورد نیاز چقدر است؟ در هنگام خرید و انتخاب چاپگر باید به قیمت چاپگر، هزینه کارتریج و تعویض آن و ... توجه کرد.

چاپگر خانگی مورد نظر شما چه کیفیتی دارد و چقدر سریع و کارآمد چاپ می کند؟ وضوح چاپ چیست و چقدر قدرتمند و کارآمد است؟

آیا چاپگر یکبار مصرف است یا چند منظوره؟

ویژگی ها و قابلیت های جانبی چاپگر چیست، به عنوان مثال. ب. اسلات، بلوتوث، اتصال به شبکه و غیره؟

ویژگی های بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی

بهترین چاپگر خانگی HP M130nw

این مدل یکی از پرینترهای چندکاره و لیزری برند اچ پی می باشد که با خیال راحت می توان آن را پرفروش ترین و بهترین چاپگر خانگی اچ پی دانست. این مدل علاوه بر چاپگر، اسکنر و دستگاه کپی خانگی نیز می باشد. این چاپگر خانگی دارای نمایشگر دو خطی است که کار با دستگاه را برای کاربران بسیار آسان می کند.

در این مدل نقاط ضعفی وجود دارد. مثلا چاپ خانگی عملی چاپ دو رو ندارد. چاپ این چاپگر تک رنگ بوده و قابلیت اتصال به شبکه های وای فای را دارد. حداکثر سرعت چاپ این دستگاه 22 صفحه در دقیقه است. ظرفیت این مدل تا 150 برگ می باشد. ویژگی ها و عملکرد کلی این دستگاه آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی برای خرید تبدیل کرده است.

چاپگر لیزری HP Laserjet Pro M12a

این چاپگر از فناوری چاپ لیزری نیز بهره می برد و یک چاپگر سیاه و سفید است. سرعت و کیفیت کار این دستگاه بسیار خوب و قابل قبول بوده و ویژگی های آن آن را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی موجود در بازار تبدیل کرده است. ظرفیت سینی این چاپگر تا 150 برگ است و اندازه جمع و جور آن آن را برای مصارف خانگی یا فضای محدود ایده آل می کند. این مدل دارای چاپ دو رو نمی باشد. این چاپگر می تواند تا 5000 صفحه در ماه چاپ کند. این مدل دارای پورت کامپیوتر نیز می باشد.

چاپگر HP Laserjet Pro MFP M26mw

این چاپگر یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی با قابلیت چندکاره است. با استفاده از فناوری چاپ لیزری کار می کند و به صورت تک رنگ و سیاه و سفید چاپ می شود. این چاپگر چند کاره می تواند به عنوان اسکنر و کپی نیز عمل کند. سرعت چاپ این چاپگر 18 صفحه در دقیقه است. قابلیت اتصال به شبکه وای فای، امکان شبکه و پرینت فایل ها به صورت مستقیم از گوشی، ظرفیت سینی 150 برگ از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

یکی از بهترین ویژگی های این مدل خاموش شدن خودکار دستگاه در زمان عدم استفاده است. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی محصول می شود. این چاپگر دارای صفحه نمایشی است که می توان از آن برای کنترل و کارکرد بهتر دستگاه استفاده کرد. این صفحه نمایش استفاده از چاپگر را آسان می کند. تمامی ویژگی های این چاپگر آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی تبدیل کرده است.

HP Laser Jet P1102 Drucker

مزایای مهم این چاپگر آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی تبدیل کرده است. این چاپگر تک رنگ است و می تواند سیاه و سفید چاپ کند. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری و نوع مصرفی آن یکبار مصرف می باشد. ابعاد کوچک این دستگاه یکی از ویژگی های این مدل است که آن را به یکی از مناسب ترین مدل ها برای مصارف خانگی تبدیل می کند. این چاپگر قابلیت چاپ در دو طرف را ندارد و می تواند تا 5000 صفحه در ماه چاپ کند. ظرفیت سینی این چاپگر تا 150 صفحه می باشد.

چاپگر HP Laserjet Pro M15a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است

این مدل را می توان در لیست بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی برای مصارف خانگی نیز قرار داد. نوع استفاده از این دستگاه یکبار مصرف بوده و تکنولوژی چاپ آن لیزری می باشد. البته این چاپگر چاپ دورو ندارد و امکان اتصال این چاپگر به شبکه وای فای وجود ندارد. ظرفیت سینی این مدل تا 150 صفحه و سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه است. برای مصارف معمولی خانگی، مدل HP M15a را می توان یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی دانست.

بهترین چاپگرهای خانگی برای چاپ عکس

اگر هدف از خرید چاپگر خانگی استفاده از آن برای چاپ عکس است، چاپگرهای جوهرافشان HP و پرینترهای لیزری رنگی می توانند انتخاب شوند. چاپگرهای رنگی خانگی باید سایز کوچکی داشته باشند و کیفیت و وضوح چاپ آنها قابل قبول باشد. چاپگر HP Envy 4520 که یک چاپگر جوهرافشان است یکی از گزینه های با گرافیک و کیفیت چاپ بالا می باشد.

کدام چاپگر را بخرم و در خانه استفاده کنم؟

ما تاکنون تعدادی از بهترین چاپگرهای خانگی HP را معرفی کرده‌ایم، اما در نهایت، این راهنمای جامع می‌تواند به شما در خرید بهترین چاپگر کمک کند. ابتدا تصمیم بگیرید که آیا به چاپ رنگی نیاز دارید یا خیر. در مرحله بعد باید میزان مصرف و کاربری چاپگر و بر این اساس بهترین ظرفیت، کیفیت چاپ و سرعت چاپ دستگاه را در نظر بگیرید. چاپگرهای مختلف ممکن است برای نوع خاصی از کاربرد مناسب باشند. بنابراین نمی توان مدلی را که به عنوان بهترین چاپگر خانگی اچ پی توصیه می شود بهترین و مناسب ترین مدل برای همه افراد دانست.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com